Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> nie spadają obroty poniżej 2-2,5 tyś Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
nie spadają obroty poniżej 2-2,5 tyś
PostWysłany: Sob 20:52, 16 Maj 2015
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Cześć,
czasami w moim triple z 2005 roku, dzieje się tak, że jadąc obroty niezbyt chętnie spadają, jak puszczę manetkę gazu to obroty zatrzymują się na poziomie około 2,5 tyś obrotów. Wcisnę sprzęgło i dalej nie spadają poniżej tego poziomu. To samo na luzie.

I tak przez jakiś czas.

Dopiero jak zgaszę i zapalę motocykl wraca do normalności.

Co to może być? TPS, wymieniłem, mam nowego (podobnie było jak był stary)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:05, 17 Maj 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Podciśnienia i krokowca sprawdź , a ecutune wywala jakiś błąd?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:52, 17 Maj 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Uzupełnij może info skąd jesteś, a pewnie to pomoże w ustaleniu kto najbliżej Ciebie ma pojęcie o regulacjach w TuneEcu.

http://www.sprint.fora.pl/zloty-spotkania-imprezy-torowanie,13/kto-skad-gdzie-zamieszkuje-lista-cel-ustawki,453-30.html


Ja to cyklicznie przechodzę, Miki_tg aktualnie też. U mnie obecnie pomogła zmiana ustawień poprzez wersję mobilną, ale nie wiem czy problemy nie biorą się też ze zbyt niskiego napięcia - wtedy komp steruje obrotami, żeby podnieść ładowanie. Także lewy "luft" robi swoje (powietrze).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:30, 19 Maj 2015
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





To prawda ale u mnie wszytko cierpiało na deficyt prądu - prędkościomierz,falujące/za niskie obroty i od czasu do czasu brak możliwości szybkiego oddalenia się z miejsca postoju;p

Ale! - Zrobiłem to co Piniu w swoim 1050 i zainstalowałem regler z 600 rr,bo okazało się że nie mam ładowania.
Oczywiście wcześniej sprawdziłem stator - po operacji ładowanie na poziomie 14.3- 14.4 wg ecu - dzięki Seba.

Jak pogoda pozwoli,to przetestuję w praktyce:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:03, 01 Cze 2015
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Rzeszów.

Chyba, że przyjadę do Warszawy, ale nie mam garażu gdzie moto zostawić.

Regulator jest wymieniony od R1. Nawet 2 sprawdzałem bo myślałem, że jest coś dalej nie tak. Mam nawet masę bezpośrednio poprowadzoną do akumulatora.

TuneEcu nic nie rzuca, sam robiłem regulacje i jest ok.

Sorry, że tak odpisuję, ale od tamtego czasu nie jeździłem i zapomniałem Smile.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamek35 dnia Pon 11:07, 01 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:36, 06 Lip 2015
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





W ogóle ktoś może mi powiedzieć jak powinna wyglądać poprawna regulacja?
Od czego zacząć?
Regulacja TPS?
Potem reset adataption?
Synchro przepustnic?

Motocykl sam ustawia prędkość obrotów na biegu jałowym? Czy mogę to jakoś sam ustawić? (Tylko poprzez TPS, czy może poprzez tą odległość w ISCV - ona ma wypływ na obroty?)
Teraz w ogole mam tak, że obroty są zdecydowanie poniżej 1000 :/ pochodzi chwile i zgaśnie jeśli nie będę trzymał gazu, więc ciężko zrobić adaptacje.

W ogóle co jeszcze w tym motocyklu podlega serwisowi? Zawory i tyle?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:12, 09 Lip 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





U mnie się zaczynają robić znowu problemy - moto mi zgasło 2 razy przy redukcji. Może to mieć znowu związek z lewym powietrzem.

Sądzę, że powinieneś też zacząć od wyeliminowania przecieków w podciśnieniu, gdyż te nasze objawy mogą być tym właśnie spowodowane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:05, 10 Lip 2015
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





U mnie było przez chwilę ok, a teraz jest już jak dawniej czyli obroty ponizej 1 tys, 500-700 i jak puszczę gaz to gaśnie. Czasami bez dodania gazu ciężko zapalić.

Wyreguluje, będzie ok przez jakiś czas, a potem znów kupa.... PETER coś pisał o silniczku krokowym, żeby coś przetrzeć papierem ściernym 400 ale nie wiem totalnie ocb.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:31, 03 Wrz 2015
inz69

 
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów





Miałem podobny problem po pierwszym odpaleniu po zimie. Przy uruchomieniu pomogłem silnikowi odkręcając lekko gaz (a wiadomo, że przez zimie aku był odłaczony) - teoretycznie można by wytłumaczyć to tak że komputer przyjął obroty z uchylonej przepustnicy za obr biegu jałowego i zgłupiał...
Bujałem sie z tym tydzień, obroty ciągle były do bani.... w koncu bardziej z ciekawości niż wierząc w powyższą teorię odłaczyłem aku na noc i odpaliłem motocykl bez dotykania manetki gazu... od tego czasu obroty są na poziomie 1000rpm.
Sam nie wiem co o tym myślećVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:29, 04 Maj 2016
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Po hibernacji i obrażeniu się na motocykl... Wracam z tematem.
Problem z pacjentem:
1) po wciśnięciu sprzęgła (np. dojazd do świateł) spadają obroty i gaśnie - albo na luzie nie trzyma obrotów i spada poniżej 1000 i męczy się)
2) obroty nie spadają poniźej 2-3 tyś.

TPS mam wymieniony, regulacja przeprowadzona - po regulacji początkowo jest ok, a po kilku dniach znów kupa.

Doszedł w końcu ktoś do jakiegoś rozwiązania?

Sugerowaliście mi wymiane przewodów od przepustnicy - zrobię to na dniach - tylko jakie kupić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:40, 04 Maj 2016
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Sprawdź jakie masz ładowanie, może coś podczas rozruchu się dzieje z moto. W Triumphie wystarczy że odpalisz go z lekko odkręconą manetką gazu i już jest kupa.
Sprawdź czy na 100% masz dobrze ustawionego TPS-a i czy zrobili ci reset adaptacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:44, 04 Maj 2016
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Dokładnie w piątek walczyłem z problemem znowu.

Zmieniłem mapę, ale nic nie dało, dalej a nawet częściej obroty trzymał na biegu wysokie - brak hamowania silnikiem, ciągnie do przodu.

W sobotę następujące czynności:
-przywrócenie mapy
-wywalenie scotoilera (działa na podciśnienie)
-wymiana silniczka krokowego
-wymiana wężyków pomiędzy silniczkiem a przepustnicami (ori używane)
-czyszczenie filtra KN i smarowanie
-wylanie oleju z airbox-a (ciśnie mi przez odmę, muszę wymienić brajder i uszczelniacz)

Pojechałem na testy do Wisły, ale dziwnie coś chodził, miał dziurę w zbieraniu się, ale... jedząc hotdoga na stacji w górach wypatrzyłem kostkę nie podpiętą - to było z czujnika powietrza w airboxi-e.

Obecnie odpukać owszem obroty lekko drżą, ale jest ok. Coś pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:28, 04 Maj 2016
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Ładowanie jest ok - mam diodę do sprawdzania na bieżąco podczas jazdy - jak jest za niskie to świeci mi na czerwono, a to po wymianie regulatora jeszcze się nie zdarzyło. Sprawdzałem też miernikiem

U mnie przepustnica wygląda tak: [link widoczny dla zalogowanych]

Te przewody, wyglądają ok, nie są sparciałe itp, sprawdzałem kompresorem i wyglądają szczelne.

Zostaje ew. ten silniczek krokowy, na zdjęciu po lewej stronie..

Ustawiłem dziś TPS-a, kilka razy resetowałem czy bedzie dobrze pokazywać i niby pokazuje ok.. Kwestia tego czy za jakiś czas będzie dobrze czy znów się rozstroi.

Pamiętam, że w tamtym roku ustawiałem TPS-a, po czym po tygodniu sprawdzałem to pokazywało już np. 0,65V..

Czujnik TPSa kupiłem nowy.

W tym roku jak nim jeździłem to było w ogóle tak, że musiałem trzymać manetką obroty bo jak puszczałem to obroty spadały i gasł...

Tylko co dziwnie, jak dziś odpaliłem za drugim razem (był już trochę ciepły) to obroty ładnie trzymał i nie gasł (troszkę falowały).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamek35 dnia Śro 18:51, 04 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:00, 05 Maj 2016
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Co do patentu z papierem ściernym należy oczyścić powierzchnię stykalącą się z tą okrągłąVery Happy Zdjęcie poniżej:
[link widoczny dla zalogowanych]
I przy ustawianiu krokowca ważne jest aby dokładnie wyczyścić przepustnice inaczej lipa
Ty adamek centralnie z Rzeszowa czy okolice?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:16, 06 Maj 2016
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





O dzięki Smile

Rzeszów - Łańcut


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nie spadają obroty poniżej 2-2,5 tyś
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin