Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> podszlifowanie ograniczników kierownicy w Street Triple Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 22:32, 17 Sie 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Widzę, że nie zrozumiałeś, cóż, szlifuj se co tam chcesz i po co tyłek zawracasz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:35, 17 Sie 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Rura napisał:
Widzę, że nie zrozumiałeś, cóż, szlifuj se co tam chcesz i po co tyłek zawracasz?


Chciałem tylko w tym poście zapytać, czy istnieją jakieś negatywne kwestie wynikające z lekkiego podszlifowania tych ograniczników oraz usłyszeć opinię tych, którzy taki zabieg popełnili i to wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:14, 18 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Sami fachowcy - widzę. DonElvis, jak podjąłeś decyzyję (a myślę, że tak), to po co się zapytowywujesz, wywołując bicie piany ? Zrób swoje i git.

P.S.
Czasami warto się zastanowić, jak sformułować pytanie. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Wto 8:16, 18 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:38, 18 Sie 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Rura napisał:
Widzę, że nie zrozumiałeś, cóż, szlifuj se co tam chcesz i po co tyłek zawracasz?


Amen!
Donelvis - pytasz więc odpowiadamy, każdy zgodnie ze swoimi przekonaniami.
Jak dla mnie, gdybyś miał opanowane zawracanie na poziomie, o którym piszesz nie zastanawiałbyś się nad poprawianiem fabryki - po prostu byłby to zbytek. Nawet na goldasie możesz zawrócić jak zawodnik gymkhany bo nie sprzęt a technika się liczą. To że "piszą na forach" że to problem to tylko Ci co technikę mają słabą i tyle w temacie.
Zrób jak uważasz - to Twój sprzęt. Ja bym taką sztukę przy kupnie w przedbiegach odrzucił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:52, 18 Sie 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Temat zbyt dużego promienia skrętu (spowodowanego zbyt dużym ograniczeniem ruchu kierownicy) w Street Triple jest często poruszany w publikowanych w sieci i w prasie artykułach oraz testach i zostało to stwierdzone przez osoby z dużym doświadczeniem, a więc nie tylko na forach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:32, 19 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Czy do takiej prostej kwestii potrzeba argumentacji całej światowej prasy i jeszcze Marsjan !? Ja pomijają moje umiejętności też bym wolał mieć większy skręt. Z własnego doświadczenia wiem, że fabrykę można poprawić, a 101% ori jest nudne. Rób swoje i nie przejmuj się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:20, 20 Sie 2015
kulka

 
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dst





dokladnie , jak ci przeszkadza to szlifuj , ja w swoim nie zauwazylem ze to wada jakas
ale nie wazne , przeszkadza ? wywal jesli brak nie stanowi zagrozenia Smile

jak zdewastowalem mojego HD to wielu pukalo sie w czolo ze jak tak mozna , ale co qwa to kogo obchodzi co ja sobie chce zrobic , to moj sprzet i taki mi sie podoba no nie?
Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kulka dnia Czw 22:26, 20 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:28, 20 Sie 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





dzięki za odpowiedzi:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:56, 21 Sie 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Ale z drugiej strony -czy to az tak duzy problem? Ja mialbym to w d... Wink Dostalem ostatnio testowke mv agusta brutale 1090, a ze to gola f4 bez owiewek to tez promien skretu miala jak czajka. I co? ...zapierdalalem na wprost hehe Wink ...olej temat, da sie z tym zyc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:24, 22 Sie 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Piniu napisał:
Ale z drugiej strony -czy to az tak duzy problem? Ja mialbym to w d... Wink Dostalem ostatnio testowke mv agusta brutale 1090, a ze to gola f4 bez owiewek to tez promien skretu miala jak czajka. I co? ...zapierdalalem na wprost hehe Wink ...olej temat, da sie z tym zyc


może jak jeździsz i nie zawracasz często to i się da żyć, ale jak jest wąsko i jest lekka nierówność to ja moto nie wycofię już nogami a na schodzenie z moto i przepychanie nie ma czasu na drodze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:09, 24 Sie 2015
g9292811

 
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Bez ograniczników kierownica nie uderzy w bak przy normalnej jeździe, lagi będą uderzać w ramę przy maksymalnym skręcie. Przy szlifie obudowa od przełączników na kierownicy uderzy w bak i zostawi wgniecenie, które można wyciągnąć bez żadnych problemów, jedna z lag uderzy w chłodnicę i zostawi lekkie wgniecenie, laga będzie prosta i nie zostanie na niej żaden ślad. Drobny ślad będzie na dolnej półce.
Przewód hamulcowy może trochę przytrzeć obudowę od zegarów jeśli był źle ułożony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:15, 24 Sie 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





g9292811 napisał:
Bez ograniczników kierownica nie uderzy w bak przy normalnej jeździe, lagi będą uderzać w ramę przy maksymalnym skręcie. Przy szlifie obudowa od przełączników na kierownicy uderzy w bak i zostawi wgniecenie, które można wyciągnąć bez żadnych problemów, jedna z lag uderzy w chłodnicę i zostawi lekkie wgniecenie, laga będzie prosta i nie zostanie na niej żaden ślad. Drobny ślad będzie na dolnej półce.
Przewód hamulcowy może trochę przytrzeć obudowę od zegarów jeśli był źle ułożony.


ale nikt tu nie mówił o całkowitym zeszlifowaniu ograniczników tylko ich przycięciu o ok 3mm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
podszlifowanie ograniczników kierownicy w Street Triple
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin