Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> powrót do T... i dobrze mi z tym :) Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
powrót do T... i dobrze mi z tym :)
PostWysłany: Pią 23:08, 05 Cze 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Witajcie ponownie!

po małym skoku w bok na aprilię powróciłem na T595 Speed Triple.
Rocznik 2004, sprowadzony z Włoch, stan... hmmm... no dupa jest! Nie za bardzo jest co dłubać ale, z pewnością coś sobie znajdę do rzeźbienia Laughing
Powrót do T chodził za mną od dłuższego czasu więc nabyłem i jest bosko!

Miki, to wszystko przez Ciebie! Laughing

Pozdrawiam Wszystkich!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:25, 06 Cze 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Siemka.. T595 to Daytona, Trypel to T509 Wink

Gratulacje wyboru... to dobre szkapy Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:41, 06 Cze 2015
Marecki_

 
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bojanowo





Czasem powrót do tego samego moto jest dobry - sam tego doświadczyłem ze sprintem Smile
Gratulacje maszynerii!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:34, 06 Cze 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Rura napisał:
Siemka.. T595 to Daytona, Trypel to T509 Wink

Gratulacje wyboru... to dobre szkapy Smile.


T509 to wcześniejsza generacja. Od roku, bodajże, 2000 oba modele tj. Daytona i Triple wychodziły pod tym samym oznaczeniem fabrycznym tj. T595. Wójek google nie kłamie... bądź co bądź, nie zawsze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:12, 07 Cze 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





No to Cię oszukał... Nie ufaj wikipedii, lepiej patrzeć na meteriały firmowe i strony oparte na takowych, tudzież Hayness jest niezłym źródłem, albo Ci tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo 509 albo 955, 595 tylko Daytona Wink. Poza tym Daytona T595 wychodziła tylko w latach 97 i 98, później była Daytona 955/955i i tak też był oznaczany trypel (bo dostał ten sam piec, a nie 885).

W sumie bez różnicy wiadomo jakiego konia masz Wink.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Nie 0:26, 07 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:21, 07 Cze 2015
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Hej Czarny Very Happy

Najsamprzód - gratuluję zakupu Smile
Widziałem forty - pikny egzemplarz i za wiele to nie znajdziesz do dłubania przy nim ale..znając Ciebie coś wymyślisz Very Happy

Jeżeli to moja wina albo zasługa to tym bardziej się cieszę Laughing

Pozdrawiam i do zobaczyska:)

miki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:29, 08 Cze 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Dzięki Panowie Smile

W weekend zaliczyliśmy z trampkiem kilka sesji na małym torze kartingowym więc oponki pozamykane. Na koła naciągnięte mam gumy Diablo Rosso 2 tył i Conti Race attack przód. Super feedback przodu a krótki uślizg tylnego koła przy redukcji, pięknie ustawia moto do wpisania się w zakręt! Pewnie do zaawansowanej jazdy po torze zawieszenie dostawałoby zadyszki ale przy moich umiejętnościach rezerwy jest jakieś 50% Smile

Niekontrolowanego zachowania nie zanotowałem a powiem więcej jest duuuużo płynniej niż z poprzednią moją sportową krowiną V2 aprilii! Smile
Zaskoczyło mnie zachowanie tylnego hamulca, w aprilii praktycznie nie istniał - zarówno z uwagi na fakt, że "nie używałem" a kiedy mogłem, nie działał - serio, ten typ tak ma Smile)
Tutaj, jakież było moje zdziwienie gdy kilka razy zablokowałem koło! NICE!

Miki, co do dłubania - już znalazłem... Smile
Jest coś nie tak przy spadku obrotów. Objawy:
po odkręceniu manetki i szybkim odpuszczeniu obroty spadają i czasami silnik potrafi nawet zgasnąć. Dodam, że dzieje się tak na nowej baterii, (zgodnej z zaleceniami fabryki) głównie na zimnym silniku. Po rozgrzaniu rzadziej - ale jednak.
Gdzie szukać? Jakieś pomysły?
Z góry dzięki za Wasze wskazówki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:18, 08 Cze 2015
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Hej Czarny,

Trzeba uważać,bo do zablokowania tylnego koła niewiele potrzeba:)
Z czasem cieszy coraz bardziej:)

Co do wspomnianych przez Ciebie objawów..nie mam na chwilę obecną pomysłu.
Będziemy drążyć temat:)

pozdrawiam

miki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:29, 09 Cze 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





A jak podłączałeś się do motocykla, to co Tune ECU pokazuje? Czy nie trenowałeś jeszcze?
Może podciśnienia nierówno ustawione?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:13, 09 Cze 2015
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Hej Czarny,

Masz podobne objawy jak poniżej?

https://www.youtube.com/watch?v=Bnm6ktnartI

pozdro

miki

PS
Wiem gość ma temperaturę na maxa w tym przypadku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:36, 10 Cze 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Dokładnie tak się dzieje tyle, że na zimnym.

Po rozgrzaniu rzadziej i podczas jazdy silnik pracuje nierówno, czasem jakby właśnie nie dostawał paliwa/powietrza. Jest to ledwo wyczuwalne ale jednak, coś jest nie ho ho...
Hmmm...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:57, 10 Cze 2015
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Trzeba by go podpiąć pod kompa i zobaczyć,czy nie wywala jakiegoś kodu błedu/ów.
Masz kogoś w okolicy kto opanował tune ecu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:40, 12 Cze 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Właśnie zlokalizowałem, podjadę do nich i obaczym czy "podołają" Smile

Dam znać. Dzięki! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:21, 13 Cze 2015
spazz

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oberschlesien





jaka aprilia jezdziles?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:53, 13 Cze 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
powrót do T... i dobrze mi z tym :)
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin