czarny |
|
|
|
Dołączył: 18 Wrz 2012 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocek |
|
|
|
|
|
|
Dzięki Panowie
W weekend zaliczyliśmy z trampkiem kilka sesji na małym torze kartingowym więc oponki pozamykane. Na koła naciągnięte mam gumy Diablo Rosso 2 tył i Conti Race attack przód. Super feedback przodu a krótki uślizg tylnego koła przy redukcji, pięknie ustawia moto do wpisania się w zakręt! Pewnie do zaawansowanej jazdy po torze zawieszenie dostawałoby zadyszki ale przy moich umiejętnościach rezerwy jest jakieś 50%
Niekontrolowanego zachowania nie zanotowałem a powiem więcej jest duuuużo płynniej niż z poprzednią moją sportową krowiną V2 aprilii!
Zaskoczyło mnie zachowanie tylnego hamulca, w aprilii praktycznie nie istniał - zarówno z uwagi na fakt, że "nie używałem" a kiedy mogłem, nie działał - serio, ten typ tak ma )
Tutaj, jakież było moje zdziwienie gdy kilka razy zablokowałem koło! NICE!
Miki, co do dłubania - już znalazłem...
Jest coś nie tak przy spadku obrotów. Objawy:
po odkręceniu manetki i szybkim odpuszczeniu obroty spadają i czasami silnik potrafi nawet zgasnąć. Dodam, że dzieje się tak na nowej baterii, (zgodnej z zaleceniami fabryki) głównie na zimnym silniku. Po rozgrzaniu rzadziej - ale jednak.
Gdzie szukać? Jakieś pomysły?
Z góry dzięki za Wasze wskazówki. |
|