Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> problem z zapaleniem i gaśnięciem
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
problem z zapaleniem i gaśnięciem
PostWysłany: Śro 12:42, 10 Wrz 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Cześć,
mam problem z gaśnięciem w speed triple 1050 z 2005.

Jest problem z zapalaniem, pochodzi kilka sek i gaśnie. Zapala i gaśnie od razu. Dopiero jak odpalam z lekko odkręconą manetką to nie gaśnie. Ale jeśli tylko puszczę manetkę to znów jest martwy.

Jak pojeżdżę chwilę to czasami jest ok.

Wszystko zaczęło się od tego, że jak zatrzymywałem się to obroty spadały i gasnął.

Jakiś czas temu regolowałęm ISCV i było ok. Nie wiem, znów się rozregulował czy czujnik daje du*? Czy to może coś innego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:34, 10 Wrz 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Stawiam na TPS. Podłącz pod TuneEcu i sprawdź czy jest ok. Generalnie zacznij o resetu.
Sprawdź też przy okazji ładowanie, może regulator napięcia mówi "dobranoc" Wink
Mi na starym sprawnym regulatorze jak się mocno nagrzał to też czasem potrafił zgasnąć. Po wymianie -żadnych problemów! Zero falowania obrotów. Mam wrażenie że większość problemów z obrotami wynikało z faktu że jest w oryginale taki gówniany regler.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:37, 11 Wrz 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Tutaj kolega miał podobny problem - zapalanie i gaśnięcie po 5 sek.

[link widoczny dla zalogowanych]

Problemem podobno był luźny czujnik wału korbowego.


Ja miałem problem z gaśnięciem przy dojeżdżaniu np do świateł i aby to się nie stało musiałem odpowiednio wcześniej podkręcać manetką i podtrzymywać gaz - ta usterka ustąpiła po tym jak wyregulowałem TPS na 0,62V, a miałem wtedy coś ok. 0,51V.

Sprawdź napięcie TPS i przede wszystkim czy nie wypadła Ci z czujnika złączka - bo to może też być przyczyną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:17, 11 Wrz 2014
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





nie wiem jaki masz przebieg ale u mnie w sprincie po ok 40tys .wytarła się dźwignia przepustnic po prostu zużycie mechaniczne i cały mechanizm zacinał się


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:52, 12 Wrz 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Reg jest na 100% dobry, wymieniany, sprawdzany na 2 różnych (BTW. mam 1 na sprzedaż Smile).

Dźwignia przepustnic? Jak to sprawdzić? U mnie jest ponad 30 tys.

TPS z 2 msc temu regulowany, tak szybko mógłby się rozregulować?

Dzisiaj znów to samo, zapalał i gasnął, nawet chyba chodził przez moment na 2 gary. Przejechałem 4km i juz wszystko ok...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:56, 12 Wrz 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Sprawdź ładowanie na wolnych obrotach. Powinno być ok 14V


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:19, 12 Wrz 2014
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





po prawej stronie masz silniczek regulujący wolne obroty ,na wyłączonym silniku odkręć manetkę gazu od silniczka powinna sie odsunąć dźwignia która regulowane są wolne obroty ,sprawdzisz organoleptycznie palcem krawędź, powinna być gładka bez dołków czy innych nierówności


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:00, 13 Wrz 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Wyregulowalem jeszcze raz tpsa i zobaczę.

Ile rpm powinno być na jałowym?
Delikatnie, minimalnie obroty faluja i silnik nie chodzi równo. Synchronizacja przepustnicy jest ok, na wszystkich 620.

Jak podnieś wolne obroty?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:52, 14 Wrz 2014
Gość

 





w mapie masz obroty przy różnej temp silnika...
PostWysłany: Wto 13:53, 16 Wrz 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





TPS wyregulowałem i jest lepie. Tylko teraz lubi czasami trzymać 2 tyś obrotów, a po jakimś czasie spadać do normalnych wartości


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:30, 17 Wrz 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ale te obroty teraz trzyma Ci na biegu z wciśniętą klamką sprzęgła? Na jałowym jest ok?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
problem z zapaleniem i gaśnięciem
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin