Rura |
|
|
|
Dołączył: 02 Sie 2013 |
Posty: 275 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
Z tego co napisałeś odpowietrzyłeś ZACISKI - nie pompę...
Podłuż sobie dużą ścierę pod pompę hamulcową, popompuj nią dobrze i delikatnie rusz śrubą od przewodów, i tak samo kręć jakbyś odpowietrznikiem kręcił. Tak ze 3-4 razi i zobacz co wtedy się będzie działo, jak to nic nie da, to jak Wiercik napisał - mogła się skończyć, choć wydaje mi się to mało możliwe, żeby padła od zmiany klocków .
Przy zmianie, zaciski powinno się rozebrać, wyczyścić, wymienić gumki na tłoczkach (o ile to konieczne), dobrze przesmarować i złożyć do kupy - tak powinno się robić i tak nikt nie robi, a później zdziwienie, że nie pracuje prawidłowo . Samo spsikanie detergentem z zewnątrz tłoczków czasem nie wystarcza. |
|