Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Steet Triple R vs Rx SE
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Steet Triple R vs Rx SE
PostWysłany: Nie 21:38, 20 Wrz 2015
-MisieK-

 
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OB





Przymierzam się właśnie do kupna Street'a (obecnie Kawa ER6n 2014). Chciałem wcześniej zasięgnąć trochę języka bo niestety wiedza w salonach, czy to motocyklowych czy też samochodowych, jest niestety często gęsto na niewiarygodnie niskim poziomie. Sprzedawcy mają do ogarnięcie ledwie kilka modeli jednej marki, a często kupujący wie więcej od nich.
Pomyślałem sobie, że może jest tutaj ktoś lepiej obcykany w Steetach.

Zacznę od początku.
Tak się składa, że jest obecnie dostępna wersja Rx SE. Z tego co udało mi się dowiedzieć to podobno różni się od wersji R tylko następującymi elementami:
- specjalne malowanie
- flyscreen
- pług
- quickshifter
- tył od Daytony

Co ciekawe mógłbym ją mieć taniej od wersji R, choć formalnie jest droższa od R'ki. Ma wsadzone seryjnie 3 dość drogie elementy, które znacząco podnoszą cenę normalnej R'ki, gdyby chcieć je dodać. O ile quickshiftera mógłbym odpuścić o tyle z pługu oraz flyscreen'a nie chciałbym rezygnować.
Teraz pytanko, czy ten flyscreen w ogóle coś daje, czy tylko "wygląda" ? Jest jakaś różnica w jeździe z nim i bez ? Nie widzę w ogóle w akcesoriach dostępnego windscreen'a dla modelu 2013+ Z tego co udało mi się znaleźć pasuje chyba ten z modelu przed 2013 ale jest on montowany na flyscreen'a. Czy ktoś może to potwierdzić ?

Kolejna sprawa to ten tył z Daytony. Nie do końca mi to leży. Do R'ki myślałem aby dokupić uchwyty dla pasażera. Przydaję się nie tylko dla samego pasażera Razz Z tego co widzę do Daytony nie ma opcji dokupienia tych uchwytów czyli pewnie do Rx też się nie da Sad Czy ktoś może to potwierdzić ?

Kolor też myślałem żeby brać czarny ale cena tego Rx'a jest na tyle atrakcyjna, że teraz nie wiem co robić. No i zawsze to wersja SE, nawet później kiedyś przy ewentualnej odsprzedaży powinna być atrakcyjniejsza/rzadsza.

Mam jeszcze pytanie co do serwisu.
Najbliżej mnie jest Długołęka. Jakieś opinie ? Kurcze nie ma zbyt dużego wyboru w serwisach Sad Tak czytam, że różnie z tym serwisem bywa, że terminy długie, że słabo itp. 3 kolejne serwisy są oddalone ode mnie o 200km: Łódź, Poznań, Bielsko. Trochę słabo. Czy któryś z nich jest szczególnie godny polecenia, na tyle żeby warto było tam jeździć ?

To tyle pytań na początek.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

BTW kupa ludzi odradza mi kupowanie anglika, mówią, że same z nimi problemy. Pewnie najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy sami nigdy nie mieli. Street R w swojej klasie rozwala konkurencję. Jedynie MT-09 może mieć coś do powiedzenia, ale mi osobiście totalnie nie leży. A jak jest z Wami, jesteście zadowoleni, czy może więcej już byście Triumpha nie kupili Question Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:00, 20 Wrz 2015
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Z racji tego, ze posiadam Speeda 1050 z 2006 roku odpowiem tylko na Twoje ostatnie pytanie . Gdyby tylko pozwoliły finanse, kupiłbym także Triumpha, nowszy model ma się rozumieć Smile
---
Pozdrawiam
Jacor 1050


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:01, 20 Wrz 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





MisieK, bierz Triumpha i nie słuchaj wszechznawców tematu.
Jeśli chodzi o serwis to możesz śmiało do Dzierżoniowa lecieć do K&K Motocykle - tutaj też możesz się nasłuchać jacy to oni straszni są ale ja od jakichś 8 lat tam właśnie serwisuję sprzęty i złego słowa nie powiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 6:15, 21 Wrz 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Bier tego SE jak masz możliwość zejścia z ceny, chwili bym się nie zastanawiał i nie marginalizuj quicka Wink.
Przelatałem kupę czasu na japonach, a teraz mam w garażu dwa trampki... tyle w temacie znawców Wink (ostatni japon to GTR1400 nowy z salonu w którym pracowałem Wink ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:50, 21 Wrz 2015
-MisieK-

 
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OB





@czarny, tylko problem polega na tym, że póki moto na gwarancji musze mieć autoryzowany serwis, a oni chyba nie mają autoryzacji ?

@Rura, nie marginalizuje quicka, bez wątpienia to fajny bajer ale ścigać się tym sprzętem nie będę. Jeszcze żeby to był taki, który działa w obie strony Razz

Czekam na informacje czy da się te cholerne rączki do SE założyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:35, 23 Wrz 2015
Ditrich

 
Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jeśli chcesz jeździć Rx'em z plecaczkiem, to musi Cię BARDZO Kochać Razz Od lipca mam Rx'a i moja żona dalej jest na mnie trochę zła za wybór tej wersji (chociaż pod względem wizualnym jest zachwycona). Przed Rx'em mieliśmy poprzednią generację Streeta i jeździło się jej wyśmienicie w porównaniu do Rx'a. Obecnie na naszych dziurawych drogach ciągle boi się że spadnie (a przejeździła już sporo na tylnym siedzeniu). Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale ta wersja ma krótsze podnóżki pasażera (zmierzone), przez co pozycja pasażerki jest dużo bardziej przykurczona w stosunku do zwykłej R.
Dodatkowo jeśli myślisz o kufrze, to jest spory problem, bo nie ma mocowania do tej wersji, przez co mój Trax leży w kącie (będę coś kombinował i przerabiał mocowanie, bo inaczej raczej nie da rady).
Z tego co widziałem to mocowanie stelaża alu-rack jest takie samo jak wspomnianych przez Ciebie uchwytów, więc bez większego kombinowania raczej lipa (miejsce mocowania w ramie jest to samo, ale profil zadupka jest inny co robi problem).

Plusy i minusy w porównaniu do zwykłej wersji:

+ wygląda kozacko (ciężko oderwać od niego oczy); malowanie i tył Daytony wygrywają. Zdecydowanie najładniejszy Street nowej generacji.
+ quickshifter działa bardzo przyjemnie

- pasażerka jeśli ma porównanie do choćby względnie wygodnego siedzenia czegoś innego niż ścig, to będzie narzekać i to dużo
- twardsze siedzenie kierowcy i pasażera (w trasie po prostu boli d.)
- brak mocowania kufra - trzeba kombinować

Podsumowując: Rx jest do jazdy solo (stąd się chyba wzięła fabryczna zaślepka tylnego siedzenia Razz)
Jego zaletą jest wygląd, a wadą pasażer i tu masz cały wybór.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:56, 24 Wrz 2015
-MisieK-

 
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OB





Właśnie tego się boję Sad
Niby 99% jeżdżę sam ale fajnie czasem z żoną się przejechać.
Na dodatek piszesz, że siedzenie kierowcy też mniej wygodne. Czasem robię wycieczki 300-500km. Fajnie jak moto super wygląda i wzrok przyciąga ale to ma być przyjemność dla mnie, a nie dla tych co na mnie patrzą. Jak mam się męczyć tylko w imię posiadania rzadkiego moto to chyba to pierdziele.
Mogę mieć w tej samej cenie Rx'a i R'ke. Tyle tylko, ze Rx ma te trzy elementy dodatkowe, które razem gdyby je dokupić do R'ki kosztuję z 4500 pln !!
Jedno co fajne jest to lubię widok damskiego tyłka właśnie na moto typu SS Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:28, 25 Wrz 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Negatyw jest taki, ż jak pani siedzi za Tobą, to możesz oglądać co najwyżej na filmiku jak się prezentuje... i to pod warunkiem, że jedzie za Tobą ktoś z kamerką Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:39, 27 Wrz 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Mam 955 ST, a oprócz tego Yamahę FJ 1200 po modyfikacjach i Hondę RC36 i mogę potwierdzić jakość Triumpha. Może denerwować klekotanie skrzyni na wolnych i trzaskające zapinanie biegów, ale niesamowity ciąg powyżej 5000 obrotów i dobre prowadzenie (szczególnie, jak dobrze ustawisz zawieszenie i masz dobre opony), rekompensują te wady. Do tego niewielkie spalanie. A co do wyglądu - wygląd nie jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:43, 08 Paź 2015
-MisieK-

 
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OB





Po rozmowach z właścicielami, po wszystkich za i przeciw podjąłem decyzję Razz
Zamówiony został Street Triple R Matte Black Very Happy
Sezon nieuchronnie niestety powoli się kończy, temperatury mocno spadają ale pewnie kilka km uda się jeszcze nawinąć w tym roku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:53, 08 Paź 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Gratulacje!!! Nie zapomnij się pochwalić po odbiorze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:01, 08 Paź 2015
-MisieK-

 
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OB





Tak, jak już będzie w domu to na bank pstryknę kilka fotek Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:42, 09 Paź 2015
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Dobra decyzja Smile
---
Pozdrawiam
Jacor 1050


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:49, 11 Paź 2015
-MisieK-

 
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OB





Jacor napisał:
Dobra decyzja Smile


Mam kurde taką nadzieje Razz

[link widoczny dla zalogowanych]


Moto odebrane dzisiaj (23.10) z salonu Very Happy
Jestem pod wrażeniem przyjemności z jazdy jakiej dostarcza ten motocykl Razz
Jak porobię jakieś fotki to się pochwalę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez -MisieK- dnia Pią 21:47, 23 Paź 2015, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Steet Triple R vs Rx SE
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin