-MisieK- |
|
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2015 |
Posty: 131 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: OB |
|
|
|
|
|
|
Przymierzam się właśnie do kupna Street'a (obecnie Kawa ER6n 2014). Chciałem wcześniej zasięgnąć trochę języka bo niestety wiedza w salonach, czy to motocyklowych czy też samochodowych, jest niestety często gęsto na niewiarygodnie niskim poziomie. Sprzedawcy mają do ogarnięcie ledwie kilka modeli jednej marki, a często kupujący wie więcej od nich.
Pomyślałem sobie, że może jest tutaj ktoś lepiej obcykany w Steetach.
Zacznę od początku.
Tak się składa, że jest obecnie dostępna wersja Rx SE. Z tego co udało mi się dowiedzieć to podobno różni się od wersji R tylko następującymi elementami:
- specjalne malowanie
- flyscreen
- pług
- quickshifter
- tył od Daytony
Co ciekawe mógłbym ją mieć taniej od wersji R, choć formalnie jest droższa od R'ki. Ma wsadzone seryjnie 3 dość drogie elementy, które znacząco podnoszą cenę normalnej R'ki, gdyby chcieć je dodać. O ile quickshiftera mógłbym odpuścić o tyle z pługu oraz flyscreen'a nie chciałbym rezygnować.
Teraz pytanko, czy ten flyscreen w ogóle coś daje, czy tylko "wygląda" ? Jest jakaś różnica w jeździe z nim i bez ? Nie widzę w ogóle w akcesoriach dostępnego windscreen'a dla modelu 2013+ Z tego co udało mi się znaleźć pasuje chyba ten z modelu przed 2013 ale jest on montowany na flyscreen'a. Czy ktoś może to potwierdzić ?
Kolejna sprawa to ten tył z Daytony. Nie do końca mi to leży. Do R'ki myślałem aby dokupić uchwyty dla pasażera. Przydaję się nie tylko dla samego pasażera Z tego co widzę do Daytony nie ma opcji dokupienia tych uchwytów czyli pewnie do Rx też się nie da Czy ktoś może to potwierdzić ?
Kolor też myślałem żeby brać czarny ale cena tego Rx'a jest na tyle atrakcyjna, że teraz nie wiem co robić. No i zawsze to wersja SE, nawet później kiedyś przy ewentualnej odsprzedaży powinna być atrakcyjniejsza/rzadsza.
Mam jeszcze pytanie co do serwisu.
Najbliżej mnie jest Długołęka. Jakieś opinie ? Kurcze nie ma zbyt dużego wyboru w serwisach Tak czytam, że różnie z tym serwisem bywa, że terminy długie, że słabo itp. 3 kolejne serwisy są oddalone ode mnie o 200km: Łódź, Poznań, Bielsko. Trochę słabo. Czy któryś z nich jest szczególnie godny polecenia, na tyle żeby warto było tam jeździć ?
To tyle pytań na początek.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
BTW kupa ludzi odradza mi kupowanie anglika, mówią, że same z nimi problemy. Pewnie najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy sami nigdy nie mieli. Street R w swojej klasie rozwala konkurencję. Jedynie MT-09 może mieć coś do powiedzenia, ale mi osobiście totalnie nie leży. A jak jest z Wami, jesteście zadowoleni, czy może więcej już byście Triumpha nie kupili |
|