Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Street Triple po ER6 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 23:10, 19 Lip 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Powiedziałbym, że wręcz nie ma. [link widoczny dla zalogowanych] - można sprawdzić
Świetnie strit jeździ, e er nawet nie ma co marzyć, żeby dawać tyle radochy z jazdy, to jest klocek przy stricie (a wiem bo parę lat w kawie pracowałem i się najeździłem eereami i innymi Wink ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:22, 19 Lip 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Mnie ER6N daje bardzo dużo frajdy, sporo więcej niż dawał Hornet 600. Mam wydech Arrow pare kg lżejszy od serii i dźwięk też jest mega. W związku z tym jedna rzecz mi nie daje spokoju, czy Street nie będzie mnie zbyt mocno prowokował do za szybkiej jazdy, jak to miało miejsce z Hornetem?
Czy jednak da się nim jeździć tak, żeby dawał radość w niższych prędkościach?
I nie powiedział bym, że ER6N to klocek, bo mój waży niewiele i jest mega poręczny i bardzo lekko się prowadzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Nie 23:24, 19 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:57, 19 Lip 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Umówmy się, że nie masz porównania.. i nie patrz na dane katalogowe Wink (a w katalogu i tak jest 20 kilo cięższy). Jak Ci piszę, że przy stricie jest klocek, to jest Wink.
Każde moto prowokuje do szybkiego jeżdżenia, od Ciebie zależy jak nim będziesz jeździł... ja swoim ponad 2 stówy już latałem (oczywiście na niemieckiej autostradzie Wink ), ale przepisowo po mieście też omal da się jeździć... czasami... Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:18, 20 Lip 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Co do tego, że Street Triple jest motocyklem w klasie wyższej niż ER6 to jest bezdyskusyjne. Lepszy zawias, lżejszy motocykl na aluminiowej (a nie stalowej jak w ER6) ramie, lepsze heble (choć ja założyłem stalowy oplot i klamki akcesoryjne do Erki i nawet fajnie to hamuje).

Co do tego, że Street bardziej zachęca do ostrzejszej jazdy niż Er6 to także jest pewne. Erka najlepiej jedzie w przedziale 6-8tyś. obr./min a Street dopiero od 8 tyś do 11tyś. co na pewno wiąże się z wyższymi prędkościami.J

Chodzi o to, czy przy przesiadce na Streeta poczuję to "WOW", bo spotkałem się z opiniami, że ktoś po przesiadce z ER6 na Streeta się trochę zawiódł, bo liczył na sporo więcej.
Do Street Tripla bliżej chyba jest Hondzie Hornet 600 niż mojej Kawie ER6N, a w Hornecie nie lubiłem tego, że trzeba było kręcić go wysoko żeby to fajnie jechało.

Jeszcze pozostaje kwestia, czy warto dołożyć i kupić ten model po większych zmianach (2013 r. wzwyż). Na pewno będzie lepszy dla pasażerki, bo w starszych modelach te 2 kominy pod siedzeniem potrafią dosyć mocno grzać oraz kierują spaliny na plecy pasażerki. Ale jest też mniej "zabawowy" z racji krótszego pierwszego biegu.

Muszę pojechać gdzieś zważyć Erkę tak z ciekawości:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:46, 20 Lip 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Tak patrzę na dane katalogowe i Street Triple jest tylko 6kg lżejszy od ER6N

Street Triple: 167 kg
ER6N: 173 kg (moja z lekkim tłumikiem waży na sucho pewnie poniżej 170kg, gdyż obecny Arrow waży ok 4,5 kg mniej niż seryjna cięzka puszka)

źródła:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te nowsze ER6N faktycznie jest ciężkie, zwłaszcza wersja z ABS-em.
W dodatku nowsze ER6 jest bardziej "ugrzecznione" i dysponuje mniejszym momentem obrotowym, niż moja erka z 2006 r.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Pon 8:57, 20 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:49, 20 Lip 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Jeździj dalej eeerem i nie zawracaj zatem głowy Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:39, 20 Lip 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Dobrze jest czasem konstruktywnie podyskutować i jakieś ciekawe argumenty przedstawić, zawsze się można czegoś nowego nowego dowiedzieć.
Dziś zmieniłem rake na bliższe do 23stopni i teraz erka przyjemniej i bardziej ochoczo skręca:)
Street Triple na bank będzie następnym motocyklem, tylko jeszcze pewnie spędzę trochę czasu (km) na er6n.
Dzięki wszystkim za pomoc i sugestię!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:15, 03 Sie 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jeszcze pytanko: czy jeśli chodzi o zakup filtra powietrza do Street Triple to jesteśmy skazani tylko na oryginał za ok 130zł lub ewentualnie K&N za 300-400zł bo nie mogę znaleźć zamienników...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 6:36, 03 Sie 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Nie. Słabo szukasz.
Są jeszcze BMC, MWR filtry, dello bodaj. Tylko jak masz zamiar kupić filtr za 50 zeta, to sobie opuść. KN za 3 stówy to i tak mało Razz - [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:44, 03 Sie 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Rura napisał:
Nie. Słabo szukasz.
Są jeszcze BMC, MWR filtry, dello bodaj. Tylko jak masz zamiar kupić filtr za 50 zeta, to sobie opuść. KN za 3 stówy to i tak mało Razz - [link widoczny dla zalogowanych]


A który byś polecił jeśli chodzi o zwykły (nie sportowy wysokowydajny) filtr, który będzie dostępny w polskim sklepie.
I dlaczego twierdzisz, że filtr K&N za 3 stówy to mało?
BMC jest lepszy jeśli chodzi o filtry wysokowydajne?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Street Triple po ER6
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin