donelvis |
|
|
|
Dołączył: 13 Lip 2015 |
Posty: 335 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: z Polski |
|
|
|
|
|
|
Co do tego, że Street Triple jest motocyklem w klasie wyższej niż ER6 to jest bezdyskusyjne. Lepszy zawias, lżejszy motocykl na aluminiowej (a nie stalowej jak w ER6) ramie, lepsze heble (choć ja założyłem stalowy oplot i klamki akcesoryjne do Erki i nawet fajnie to hamuje).
Co do tego, że Street bardziej zachęca do ostrzejszej jazdy niż Er6 to także jest pewne. Erka najlepiej jedzie w przedziale 6-8tyś. obr./min a Street dopiero od 8 tyś do 11tyś. co na pewno wiąże się z wyższymi prędkościami.J
Chodzi o to, czy przy przesiadce na Streeta poczuję to "WOW", bo spotkałem się z opiniami, że ktoś po przesiadce z ER6 na Streeta się trochę zawiódł, bo liczył na sporo więcej.
Do Street Tripla bliżej chyba jest Hondzie Hornet 600 niż mojej Kawie ER6N, a w Hornecie nie lubiłem tego, że trzeba było kręcić go wysoko żeby to fajnie jechało.
Jeszcze pozostaje kwestia, czy warto dołożyć i kupić ten model po większych zmianach (2013 r. wzwyż). Na pewno będzie lepszy dla pasażerki, bo w starszych modelach te 2 kominy pod siedzeniem potrafią dosyć mocno grzać oraz kierują spaliny na plecy pasażerki. Ale jest też mniej "zabawowy" z racji krótszego pierwszego biegu.
Muszę pojechać gdzieś zważyć Erkę tak z ciekawości:) |
|